Prekių grąžinimas

  • 1. Brokuotų prekių grąžinimas.

    Prekė yra brokuota, jei ji buvo mechaniškai pažeista transportuojant ar gaminant. Gautos prekės išvaiza (spalva, dydis, forma) gali nežymiai skirstis nuo pateiktų prekių nuotraukose dėl monitoriaus, fotoaparato techninių parametrų - tai nelaikoma broku. 

    Gavus brokuotą prekę per 14 darbo dienų nuo prekės atsiėmimo iš paštomato ar kurjerio:

    1. Parašyti laisvos formos prašymą dėl brokuotos prekės grąžinimo/keitimo ir atsiųsti jį į info@vilrita.lt. Prašyme nurodyti, ar norima, kad brokuota prekė būtų pakeista į kokybišką, ar pageidaujam grąžinti pinigus.

    2. Išsiųsti prekę smulkioms prekėms skirtoje pakuotėje (vokas su paminkštinimu) tuo pačiu adresu, kuris nurodytas ant gautų prekių pakuotės. Pašto išlaidas apmoka klientas.

    3. Brokuota prekės kliento pasirinkimu bus pakeista kita tokia pačia preke arba už brokuotą prekę bus grąžinami pinigai (be siuntimo išlaidų).